Trupe natura

Natura

Costuri antrenare şi atribute
Valoare atac Valoare defensivă împotriva infanteriei. Valoare defensivă împotriva cavaleriei. Lemn Lut Fier Hrană Întreţinere hrană Viteză
ŞobolanŞobolan1025200000120
PaianjenPaianjen2035400000120
ŞarpeŞarpe6040600000120
LiliacLiliac8066500000120
MistreţMistreţ5070330000220
LupLup10080700000220
UrsUrs2501402000000320
CrocodilCrocodil4503802400000320
TigruTigru2001702500000320
ElefantElefant6004405200000520

Toate unităţile ce pot fi instruite la Grajd sau Cazarmă au un timp de antrenare redus cu 20% in T3.5 faţă de versiunile anterioare.

Experienţa pe care un erou o câştigă prin uciderea unui animal este determinată de costul întreţinerii animalului respectiv. Astfel un Liliac va aduce doar 1 punct de experienţă, un Crocodil 3 puncte şi un Elefant 5 puncte. Nu uita că deşi eroul castigă aceste puncte de experienţă, nu poţi vedea direct câte puncte ai primit datorită sistemului de afişare din Reşedinţa Eroului.

Un comentariu: