Atacuri la seunda - metoda 2

Avem aici o metoda destul de simpla pentru a trimite multe atacuri intr-un interval de timp scurt (4-5 pe secunda indiferent de numar) folosind browserul mozilla.

A. Prima etapa este sa selectati satul pe care doriti sa-l atacati (vezi poza de mai jos).


B. A doua etapa este deschideti mai multe tab-uri in functie de cate atacuri vreti sa lansati (1 tab = 1 atac).


C. Etapa a treia este sa pregatiti atacurile.
Introduceti trupele in fiecare tab (val de atac) pe care le doriti, selectati tipul atacului (normal sau raid).
ATENTIE!! Ordinea se pastreaza, asadar trupele trecute in primul tab vor fi trimise primele, cele trecute in tab-ul 2, primele dupa si tot asa.


D. Dupa ce ati dat OK, etapa a 4-a este sa selectati modul offline de lucru pentru browserul dumneavoastra dupa modelul de mai jos.


E. Intrucat sunteti in modul de lucru offline, atacurile nu vor fi trimise si veti obtine o eroare ca cea de mai jos. Dupa ce ati dat ok in toate tab-urile este timpul sa ne intoarcem in modul de lucru online.



Deselectati optiunea "Work Offline"

Dupa ce optiunea "Work Offline" a fost deselectata, click dreapta pe unul din tab-uri si selectati optiunea "Reload all Tabs".



Va aparea o fereastra ca cea din poza de mai jos. Tot ce trebuie sa faceti dumneavoastra este sa tineti butonul ENTER de la tastatura apasat. Toate tab-urile se vor incarca, trimitand astfel atacurile.

9 comentarii:

  1. nu prea am inteles eu apasam ctrl+w

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat si nu functioneaza metoda !
    CA sa ai circumstante atenuante iti spun ca am Vista. Asa poate ai o scuza

    RăspundețiȘtergere
  3. eu tot timpul foloseam metoda asta de a da atacuri, reuseam sa dau 5, caci de atatea aveam nevoie la un atac real si mergea...
    problema e ca cei din Germania, tot aduc 'imbunatatiri' proaste pentru joc si te restrictioneaza de multe ori sa dai mai multe valuri, cel putin eu asa am avut de 'suferit' spre sfarsitul serverului ro6... cand nu puteam sa dau prin nici o modalitate mai mult de 2 valuri/secunda :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Functioneaza fara probleme. COnteaza legatura la internet si incarcarea serverului.

    RăspundețiȘtergere
  5. a mers foarte simplu si usor

    RăspundețiȘtergere
  6. DE CE NOI ROMANII NE GANDIM MEREU CUM SA FACEM RAU? CUM SA FURAM? CHIAR NU PUTEAM SA NE MAI SIMTIM BINE FARA SA TRISAM? INTELEG SA NU DAI 200-300 EURO PE WINDOWS 7 CA NICI EU NU AM DAT DAR MACAR LA UN JOC DE DISTRACTIE SA FIM CORECTI. E USOR SA DAI EXEMPLU DE FACUT RAU. AR TREBUII SA ITI FIE RUSINE DAR FIND ROMAN NU CRED

    RăspundețiȘtergere
  7. ASA E !
    SA ITI FIE RUSINE DINU PATRIAULEA !
    EI NA !
    ATUNCI SA NU MAI FOLOSIM NICI SPIONII !

    RăspundețiȘtergere
  8. merge sigur..eu asa dau cele mai bune atacuri :)

    RăspundețiȘtergere
  9. bogdan...gresesti in a-l acuza pe Adminul blogului...omul nu a facut nimic altceva decat sa iti inbunatateasca jocul..dand atacuri in acest mod este mai greu sa intercalezi..etc...si pun pariu ca si tu ai folosit metoda de nenumatare ori...
    sincer ti-ar conveni sa dai atacuri "corecte" si sa-ti fie intercalate catapultele?
    SIGUR NU !!!

    RăspundețiȘtergere