Tutorial cladiri

Acesta este un toturial creat pentru a va ajuta pe parcursul intregului server si nu numai la inceput, sunt informatii care va vor ajuta cand veti avea un numar mai mare de sate si informatii care va vor ajuta acuma la inceput.

NOTA: Toate cladirile sunt puse in ordine alfabetica. Sunt explicate numai cladirile mai putin cunoscute incepatorilor deoarece se presupune k la acest punct al jocului toti stim cum functioneaza Cazarma sau Grajdul, cladiri obisnuite de altfel.

-> Academie

Academia este cladirea in care sunt cercetate noile unitati. Pe masura ce se face upgradeul la ea apar noi unitati ce pot fi cercetate. Aveti nevoie de Academie lvl 20 in toate satele care vor face senatori/chiefi. Cladirea poate fi demolata dupa ce se fac senatorii/chiefii dar e bine ca toate unitatile sa fie cercetate inainte de a da jos academia. Prioritatea este cercetarea unitatilor defensive si a senatorilor in toate orasele iar a unitatilor ofensive in orasele care vor produce asa ceva.

-> Adunare

Adunarea este locul unde puteti vedea toate trupele pe care le aveti in oras la momentul respectiv, trupe proprii sau intariri primite precum si atacurile pe care le-ati dat sau intaririle ce vin spre voi. La Adunare de lvl 20 puteti catapulta doua tinte cu un singur val de minim 20 de catapulte.

-> Armurier

Armurierul este cladirea in care se fac upgradeurile la aparare la unitati. Fiecare nivel cercetat de aparare la Armurier da 1.5% bonus la aparare la unitatile de acel tip construite in satul respectiv. Fiecare nivel de Armoury in plus da acces la un nou nivel de cercetare. Armourier lvl 15 de exemplu da prilejul upgradeurilor la aparare sa fie duse pana la lvl 15. In mod normal nu este necesar sa se duca cladirea decat pana la lvl 10 si doar in orasele care produc trupe defensive. Trupele defensive in principal si scoutii in orasele importante sunt singurele unitati care necesita upgrade de aparare. Cladirea poate fi demolata dupa ce se fac upgradeurile. Acestea raman valabile chiar daca cladirea nu mai exista.

-> Ambasada

Ambasada va permite sa intrati intr-o alianta la lvl 1 si sa va faceti propria alianta la lvl 3. Fiecare nivel de ambasada facuta in plus de fondator face loc pentru 3 membri noi. Daca nu sunteti fondatorul unei aliante atunci cladirea poate fi demolata la prima ocazie cand este nevoie de locul respectiv de constructie si poate fi reconstruita la lvl 1 intr-un sat mai putin important. Insa ambasada este cea mai buna cladire pentru a produce puncte de cultura avand cel mai mai bun raport puncte de cultura/pret. La lvl 20 costa: 19 600 | 14 155 | 16 335 | 8 710 si produce 153 de puncte de cultura. O astfel de cladire este bine sa o aveti pe fiecare sat de productie sau de depozitare a trupelor.

-> Arhitect

Arhitectul este o cladire ce se poate construi numai in orasul in care ai palat si este capitala. Creste rezistenta cladirilor si reduce eficienta catapultelor intr-un atac. La lvl 20 creste rezistenta cu 200%, asta insemnand 10% pe nivel.

-> Beci

Este o cladire foarte importanta la inceput, dandu-va posibilitatea de a ascunde o parte din resurse de cei care dau raiduri. Romanii si teutonii pot ascunde 1000 din fiecare resursa la lvl 10 iar dacii 2000. Cranny-ul functioneaza la 2/3 din capacitate cand te ataca un barbar. Daca la inceput beciul este o necesitate, in timp cladirea poate fi demolata pentru a face loc altora mai importante.

-> Casa de cultura

Este o cladire foarte importanta in joc, aceasta dand voie sa se dea petreceri mici la lvl 1 si petreceri mari la lvl 10. La casa de cultura lvl 1 o petrecere mica dureaza 24 de ore si da 500 de puncte de cultura. La casa de cultura lvl 10 o petrecere mare dureaza ~43 de ore si da 2000 de punte de cultura. In momentul in care va puteti permite dati petreceri in toate satele pentru a creste productia de puncte de cultura. In timp e bine ca toate satele sa aiba casa de cultura lvl 10, iar in perioadele in care nu se produc trupe e bine sa se dea petreceri mari din toate satele. Pentru a face cladirea aveti nevoie de primarie lvl 10 si academie lvl 10.

-> Cazarma/Grajd extins

Permite productia dubla de trupe cu un cost triplu, sunt cladiri avantajoase in cazul in care pierzi armata principala si vrei sa o reconstruiesti cat mai rapid posibil. Aceste 2 cladiri nu se pot face in capitala. Pentru a le construi aveti nevoie de Cazarma/Grajd lvl 20 si Primarie lvl 20.

-> Circuit cu obstacole

Circuitul cu obstacole este necesar doar pentru orasul/orasele cu armate ofensive. Acolo trebuie dusa la nivele cat mai mari pentru a beneficia de bonusul de viteza dat de cladire. La fiecare nivel cladirea da un bonus de 10% la viteza, dupa ce unitatea traverseaza primele 30 de patratele. La lvl 20 cladirea aduce viteza unitatilor din satul respectiv la viteza tripla respectiv 300%. Daca considerati necesar cladirea poate fi facuta si in orasele cu trupe defensive pentru reinforcement mai rapid pe distante mari.

-> Fierarie

Fieraria este cladirea in care se fac upgradeurile de atac la unitati. Fiecare nivel de atac cercetat la Fierarie da 1.5% bonus la atac la unitatile de acel tip construite in satul in care s-au facut upgradeurile. Fiecare nivel de Blacksmith in plus da acces la un nou nivel de cercetare pentru toate unitatile. Fierarie lvl 15 de exemplu da acces la upgradeuri de atac de pana la lvl 15. Cladirea trebuie dusa pana la lvl 3 in toate orasele pentru a da acces la Grajd iar in orasele care vor produce armata ofensiva poate fi dusa pana la lvl 20 (mai ales in orasul cu armata principala). Infanteria si cavaleria ofensiva, catapultele, berbecii si scoutii sunt unitatile care necesita upgradeuri la atac. Cladirea poate fi demolata dupa ce se fac upgradeurile, acestea ramanand valabile chiar daca cladirea nu mai exista.

-> Oficiul de comert

Fiecare nivel da un bonus de 10% la capacitatea curierilor. Poate fi construita la Targ lvl 20 si Grajd lvl 10 si este necesara in toate satele dupa ce productia este dusa la maxim. Singurul sat in care cladirea este mai putin necesara iar spatiul respectiv poate fi folosit pentru altceva este orasul in care se va produce armata principala. In mod normal satul respectiv va consuma resursele produse in el si nu le va trimite in alte sate. Cladirea este cu atat mai importanta daca sunteti roman sau chiar dac.

-> Oazele

Maresc productia de resurse sau hrana cu 25% sau cu 50%, in functie de tipul de oaza pe care il luati. Aceasta poate prezenta un avantaj tactic in fata adversarului deoarece daca atacati oaza unui adversar luati 10% din fiecare resursa pe care le are pe sat. Oazele poti fi cucerite cu eroul daca aveti Resedinta eroului la nivelul 10, 15 si respectiv 20.

-> Resedinta Eroului

Este locul in care iti antrenezi eroul, un sat poate avea 3 eroi: unul activ adica viu si 2 inactivi adica morti. Incepand cu lvl 10 puteti anexa o oaza orasului ce va mari productia apoi la lvl 15 a doua oaza iar la lvl 20 a treia oaza. Oazele se pot lua de la Natura folosidu-va de erou sau de la un inamic tot cu eroul acesta actionand ca un chief si scazand loialitatea de fiecare data cand ataci oaza( este nevoie de 3 atacuri pentru a lua o oaza de la inamic).
Pentru Resedinta eroului ai nevoie de Primarie lvl 3 si Adunare.

8 comentarii:

  1. ec circuit de obstacole?

    RăspundețiȘtergere
  2. pot sa fur resurse de la o oaza libera necucerita?

    RăspundețiȘtergere
  3. da, daca nu are animale in ea, poti fara pierderi in limita a 400|400|400|400.

    RăspundețiȘtergere
  4. si daca au ramas animale tot iei ceva resurse... nimica toata. Nu e investitie, daca n-o cuceresti.

    RăspundețiȘtergere
  5. am facut upgrade la pretorieni lvl 20,pot sa daram armurierul? sau trebuie la toate trupele upgrade?

    RăspundețiȘtergere